HUSK: Mandag d. 26 - løber vi inde
ved Jens og Janne i Silkeborg.

Se detaljerne længere nede på siden 

 

... er stedet for alle løbeinteresserede - hvad enten du er nybegynder eller har trænet i mange år.

Alle er velkommen - og du kan deltage på det niveau, du ønsker. Stemningen i klubben er hyggelig og uformel.

Vi mødes ved Bording Hallen (udestuen) hver mandag kl. 18.30.

_______________________________________________________

OPFORDRING: LØB MED ID!!

Vi kan kun opfordre alle til at løbe med ID på sig, således at vi har kontaktoplysninger, hvis der skulle "ske noget" ... 

GØR SÅDAN:

Kopier dit sygesikrings-bevis, klip kopien til, så den ikke fylder mere end kortet. Noter kontakt-numre på bagsiden OG til sidst aflever det i klubben. Så vil Vibeke sørge for at få dem lamineret. 

PLACERING: 

Vi placerer alle sedlen i sålen i HØJRE SKO 
(hvis vi alle gør det samme, ved vi hvor vi skal kigge).. 
- Og har man to hold løbesko, så kan man jo blot have en seddel i hvert par... 
Fordelen er, at man ikke behøver at huske at få ID med i lommer, ud af tøjet når det skal vaskes osv .... 

ALTERNATIVT: 

Man kan også købe ID-armbånd på nettet (der er flere forskellige udbydere). Og det er man selvfølgelig velkommen til frit at benytte.

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Aktiviteter
efterår/vinter ´16/´17

Sæt X i kalenderen allerede nu ...

Dette er blot oversigten over fremtidige arrangementer i Løbeklubben. Der kommer selvfølgelig nærmere information om arrangementerne, efterhånden som de nærmer sig ...

 

Tirsdag d. 23. maj

Ikast-Løbet: Fælles klub tur til Ikast-løbet. Se opslag højere oppe.

Lørdag d. 17 juni

Viborg Løbet: 1/2 marathon, mini-marathon (4,21 km) eller 10 km løb/trailløb. Se opslag højere oppe på siden.

Mandag d. 26 juni

Sct. Hans tid er Grill tid: Og Jens og Janne har igen i år lovet at varme grillen op og lave en lille tur i Silkeborg området. Her bliver en god mulighed for at få sagt god sommerferie til løbevennerne mens du nyder en pølse og en øl/vand på terassen. Nærmere info senere.

Mandag d. 7. august

Den Skæve Bane - Christianshede: Endnu en klassikker i klubben. Vi skal igang igen efter ferien og hvad er bedre end en tur af banen og hjem igen? Når vi kommer retur vil der være kaffe/kagebord på plænden ved den gamle station. Nærmer info kommer senere.

Mandag d. 14. august

Byfest-Løbet: Vi flytter igen i år vores træning op i byen inviterer alle i byen til at deltage. Enten på gåben eller som løber. Der bliver 2 ruter: 4 km eller 8 km. Bagefter er der en forfriskning. Igen i år vil der også være et børneløb. Det hele starter kl. 18. fra væksthuset. Nærmere info følger..

Mandag d. 18 september 

Årets skildpadder 2017: Mere info om dette arrangement efter sommerferien.

Lørdag d. 07. oktober  

Igen i år går vi sammen med kræftens bekæmpelse om at støtte brysterne. Nærmer info følger.

Mandag d. 3o. oktober 

Klubaften: Mere info om dette arrangement efter sommerferien - men måske noget med øl?

Sønddag d. 10 december

Jule-nisse-hue-hygge-løb: Mere info senere

_______________________________________________________

Bakketræning på Funder Bakke

Næste gang: ikke fastsat endnu ...

 

* * * * * 

- Vil du i bedre form?

- Vil du prøve en anderledes form for intervaltræning?

- Ønsker du at kommer over din "fobi" for bakker?

- Ønsker du at løbe sammen med andre?

- OG  er du morgenfrisk?

 

* * * * * 

 


Cirka hver 14. dag vil vi fremover lave bakke-træning på Funder Bakke. Følg med her eller på Facebook for at få datoerne.

Alle kan være med

- og vi kører i fælles flok fra Bording Hallen kl. 8.45 og løber fra busstoppestedet på toppen af bakken ca. kl 9.00

Medbring gerne vand, da det kan være tiltrængt!

Fakta om Bakken

Funder Bakke er 1300 meter og ca. 68 højdemeter - en af Danmarks længste bakker. 

Vi løber kun på ca. 1000 meter af bakken.

Funder Bakke har en stigning på 5,2% i gennemsnit!

Det er vigtigt at løbe i sit helt eget tempo. Og det er selvfølgelig tilladt at gå.

Hvor mange ture, man ønsker at tage på bakken er helt op til en selv. Men træningen tager omkring en halv time, før turen går tilbage til hallen.

_______________________________________________________

_______________________________________________________

BRUG VORES

FACEBOOK-SIDE

Her kan du søge en løbe-makker, annoncere interessante løb, se hvad der sker i klubben og meget mere.

Husk: Vi kan alle være med til at gøre siden aktiv og spændende....

 

_______________________________________________________

Skift hold!!

Op eller ned ...?

Husk: Du kan altid skifte mellem holdene på vores træningsaftner. Op eller ned - afhængig af dagsformen. Det vigtigste er at deltage - ikke at konkurrere. I Bording Løbeklub lægger vi stor vægt på det sociale samvær - sammen med motionen - og vi ønsker at bibeholde en god tone og at vi drager omsorg for hinanden!!

_______________________________________________________

 

"Klubbens absolutte formål er, at vi skal have det hyggeligt og sjovt med løb og samvær. Noget, der helt sikkert giver en sund sjæl i et sundt legeme .. "

 

Se tidligere arrangementer

og små referater

derfra under

"historik" eller klik her.

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Motionsløb i området

_______________________________________________________

Send en mail til villumsen.lene@gmail.com - hvis du ønsker reklame for et løb på denne  side!!

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

"Den hårdeste distance er uden diskussion afstanden fra lænestolen og ud til løbeskoene. Når man først har fået snøret løbeskoene, er den sværeste forhindring overstået."

Citat af Christian Neeargaard og Thomas Larsen

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________